torsdag 10 oktober 2013

Nytt intresse...virka grönsaker!!


Nu har jag fått ett nytt intresse! Det är att virka grönsaker! Det är sååå kul!

Jag virkade också en korg som alla grönsakerna kan ligga i:


Här har jag plockat upp grönsakerna ur korgen:


En bild till:


Mönstret till korgen och moroten hittade jag hos Drops: Klicka här!

Mönstret till pumpan hittade jag på denna fina blogg: Klicka här!

Mönstret till purjolöken hittade jag hos Järbo garn: Klicka här!
Purjolöken gjorde jag lite längre än vad som stod i mönstret.

Jag kommer virka frukter och annat också. Ja, det finns en massa inspiration på virkade saker på nätet.
Alla dessa kommer sen mitt fina barnbarn få!

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Vilken kul idé och vad fint det blev:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Kan du allt? Tänk vilken fin present till älskade lilla barnbarnet. Kram Zissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi..nej allt kan jag inte men envisheten gjorde att jag fixade det till slut! Kram!

      Radera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.