måndag 1 juli 2013

En trästege får taggtrådshjärtan och en järnfjäril.


Vi har en gammal trästege som inte går att använda som stege längre. Den är för dålig för det.
Jag kom på att vi kunde ställa upp den mot den lilla stugan:


Jag tog sen en kruka som passade in i stegen. I krukan planterade jag olika växter.
Sen gjorde jag 4 hjärtan av taggtråd och satte fast dom på stegen. Högst upp fick en av mina järnfjärilar hänga:



En bild lite närmare på järnfjärilen och taggtrådshjärtat:


Här ser ni hur det nu ser ut vid den lilla stugan:

Till vänster står stegen lutad och till höger syns det lite av taggtrådsödlan.

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Du er utrolig kreativ Irene. Så fin den stigen ble opp mot veggen på det skjønne huset og den vakre hagen. Idyllisk!

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev, stugan ser riktig mysig ut med stegen. Vilka fina, kreaktiva ideer du har :)

    SvaraRadera
  3. Vilken kreativitet ,,att du har sådan go fantasi,,jag är imponerad så fint det blev, jag hade nog inte kommit på detta med en taggtråd,,nu kommer jag nog ta hem den jag finner på min och herrarnas skogsrundor, brukar asa hem den och slänga den men nu kommer jag att försöka mig på ngt smått, tack för tipset! ha en go vecka kram Monica

    SvaraRadera
  4. Hej Irene, jag saknar din fröförsäljning enormt men loggar ofta in och läser och lär av dina frå/såråd. Och idag har jag kollat in alla dina andra kreativa sidor. Jag gillar själv att skapa med händerna och inser vilken otrolig tusenkonstnär du är. Virkningen, trådalster(jag har dessutom köpt och vill köpa fler framöver) och målningar. Jag är jätteinponerad av allt som du gör/Kram Eva-Lotta i Borås

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.